Sabtu, 12 November 2011

2012 Satanic





The Satanic 9/11 Ritual - ILLUMINATI AGENDA 2012



Perhati dengan teliti apa yang sedang berlaku disekitar anda. Adakah apa yang mereka (Illuminati) rancang itu telah terlaksana? Jawabannya ialah mereka amat berjaya

Anda tidak perlu pergi jauh, telitilah agenda mereka dalam negara ini sudah cukup untuk anda menilai tahap keberkesanan perancangan mereka. Sejak kebelakangan ini ia menjadi semakin jelas. Banyak peristiwa yang sebahagiannya masih lagi panas dan hasilnya mampu menggoyah iman. Tujuan mutakhir mereka ialah untuk memadamkan cahaya Islam dari hati kaum Muslimin dalam mana kaum Muslimin tidak mampu berbuat apa-apa.

Illuminati dengan kerjasama secret soceity terutama Jesuits dan Fremasons telah melakukan jenayah terancang di bumi Islam. Kita harus belajar mengenali perancangan mereka agar tidak mudah terjerat. Janganlah kita menjadi ejen mereka secara percuma yang mengundang kemurkaan Allah swt. Setelah kita tahu, pastinya kita dapat segera keluar dari laluan yang mereka aturkan.

Anak muda menjadi sasaran mereka. Bagi yang terpelajar, akan dihasut untuk mengagungkan budaya dan pencapaian Barat yang tentunya menjauhi Islam. Melatih anak muda agar terpesona dengan perjuangan siasah radikal berdasarkan kebebasan bersuara. Demokrasi Liberal dari Sekular menjadi tunjang pegangan kaum muda. Islam selayaknya dipelajari ala kadar dan amat serasi dengan bawaan Islam Liberal.

Mereka yang kurang terpelajar pula di pecahkan kepada beberapa kelompok yang sering mensia-siakan hidup mereka. Mereka dilekakan dengan hiburan dan ada diantaranya telah ditakluk oleh budaya liar. Gulungan yang radikal dan rendah akal diusul untuk melakukan aksi gila yang sukar diterima seperti merempit, berdisco/dadah dan mat metal.

Memandangkan golongan muda merupakan kumpulan rakyat terbanyak, sementara demokrasi sekular pula memenangkan mereka yang memperolehi undi terbanyak, golongan muda ini tentunya akan memberi undi kepada mereka yang memperjuangkan kebebasan duniawi dan keseronokan bukannya kepada yang memperjuangkan akhlak dan agama.

Anda boleh nampak dari sini ke mana demokrasi ini akan membawa kita. Masyarakat yang rosak akan dipimpin oleh mereka yang juga rosak moralnya. Pastinya kejahatan akan terus memuncak sehingga saat huru hara yang amat kita bencikan.

Janganlah anda harapkan Islam dapat diangkat sebagai pemerintah melalui sistem demokrasi sekular ini.

Selamatkan diri dan keluarga anda dari kemelut yang amat menjijikkan ini. Carilah mereka yang dapat membantu anda menghindarkan jerat musuh yang amat jahat ini.

Genggamlah syahadah sekuat mungkin sekiranya anda sudah mendapatnya dari orang yang diamanahkan mentalkinkannya. Jika belum, dapatkanlah bimbingan, berusahalah segera sebelum terlambat.

Dengan syahadah yang murni bersalsilah dari Rasulullah, insyaAllah kita akan selamat.

Saya imbas kembali perancangan mereka dan anda bandingkan dengan pelbagai peristiwa dalam negara kita sejak akhir-akhir ini.


"Behold a Pale Horse" and the Illuminati agenda.

Here is also a list of the 25 Illuminati princples/goals that Adam Weishaupt set up after the Rothschilds started financing the Illuminati conspiracy.

The following 25 goals apply to America and the rest of the world, this is pretty much a step by step manual on how the Illuminati conspiracy works, basically explains all the long term plans they had back at the Illuminati's founding in 1776.


The Illuminati Goals

1. All men are more easily inclined towards evil than good.

2. Preach Liberalism

3. Use the idea of freedom to bring about class wars

4. Any and all means should be used to reach the Illuminati Goals as they are justified.

5. The right to lie in force.

6. The power of our resources must remain invisible until the very moment it has gained the strength that no cunning or force can undermine it.

7. Avocation of mob psychology to control the masses.

8. Use alcohol, drugs, corruption and all forms of vice to systematically corrupt the youth of the nation.

9. Seize property by any means

10. Use of slogans such as equity, liberty, fraternity delivered into the mouths of the masses in psychological warfare

11. War should be directed so that the nations on both sides are placed further in debt and peace conferences conducted so that neither combatant obtains territory rights.

12. Members must use their wealth to have candidates chosen and placed in public office who will be obedient to their demands and will be used as pawns in the game by those behind the scenes. Their advisors will have been reared and trained from childhood to rule the affairs of the world.

13. Control the press.

14. Agents will come forward after fermenting traumatic situations and appear to be the saviors of the masses.

15. Create industrial depression and financial panic, unemployment, hunger, shortage of food and use this to control the masses or mob and then use the mob to wipe out all those who stand in the way.

16. Infiltrate into the secret Freemasons to use them for Illuminati purposes.

17. Expound the value of systematic deception, use high sounding slogans and phrases and advocate lavish promises to the masses even though they cannot be kept.

18. Detail plans for resolutions, discuss the art of street fighting which is necessary to bring the population into speedy subjection.

19. Use agents as advisors behind the scenes after wars and use secret diplomacy to gain control.

20. Establish huge monopolies that lean toward world government control.

21. Use high taxes and unfair competition to bring about economic ruin by control of raw materials. Organize agitation among the workers and subsidize their competitors.

22. Build up armaments with Police forces and Soldiers sufficient to protect our needs.

23. Members and leaders of the one world government would be appointed by the directors.

24. Infiltrate into all classes and levels of society and government for the purpose of fooling, bemusing and corrupting the youthful members of society by teaching them theories and principles that we know to be false.

25. National and International laws should be used to destroy civilization and enslave and control the people.



"Lihatlah Kuda Pale - Behold a Pale Horse" dan agenda Illuminati.

Berikut adalah daftar 25 prinsip / tujuan Illuminati yang telah Adam Weishaupt tetapkan selepas Rothschild mula membiayai konspirasi Illuminati.


25 matlamat berikut akan di laksana oleh Amerika dan seluruh dunia, susunan langkah demi langkah, panduan (manual) bagaimana konspirasi Illuminati akan dilaksanakan, pada dasarnya ia memperlihatkan semua rancangan jangka panjang mereka, berdasarkan arahan pengasas Illuminati pada tahun 1776.



25 Objektif Illuminati

1. Aturkan semua manusia supaya lebih mudah cenderung ke arah kejahatan berbanding kebaikan.

2. Anjurkan gerakan Liberalisme (keluar dari dogma keagamaan)

3. Gunakan idea "kebebasan" untuk melahirkan pertentangan atau krisis antara kelas masyarakat

4. Gunakan segala cara untuk mencapai Tujuan Illuminati seperti yang ditetapkan.

5. Perolehi "Hak" untuk berbohong ke atas setiap perkara yang berlaku.


6. Kekuatan sumber dan keupayaan kita harus tidak kelihatan sehingga saat benar-benar telah bersedia dan memperoleh kekuatan yang tidak boleh di permainkan atau kekuatan yang tidak boleh dirosakkan.


7.Galakkan kecenderungan untuk merusuh (secara psikologi) sebagai cara menguasai masyarakat.

8. Pergunakan alkohol, dadah, rasuah dan segala bentuk maksiat secara sistematik untuk merosakkan golongan belia.

9. Miliki harta atau aset dengan apa cara pun

10. Gunakan slogan-slogan seperti hak, kebebasan, persaudaraan sebagai pegangan rakyat jelata dalam peperangan psikologi


11. Peperangan harus diatur, sehinggalah kedua-dua pihak yang bertentangan mengalami masalah hutang yang berat kemudian dianjurkan perdamaian setelah mereka menjadi lemah (tidak lagi berupaya) untuk mengawal kedaulatan wilayah masing-masing

12. Setiap ahli perlu menggunakan kekayaan yang ada untuk menentukan "calon" yang dipilih dan ditempatkan di pejabat awam. Taat kepada tuntutan mereka dan akan digunakan sebagai bidak dalam percaturan orang-orang di belakang layar. Penasihat mereka harus dipelihara dan dilatih sejak kecil untuk menguasai urusan dunia.

13. Mengawal akhbar atau media.


14. Agen akan muncul ke depan selepas mencetus kacau bilau dan berlagak sebagai penyelamat orang awam.

15. Wujudkan kemelesetan industri dan kepanikan/kegawatan kewangan, pengangguran, kelaparan, kekurangan makanan dan menggunakannya sebagai alat untuk mengawal orang ramai ataupun perusuh dan kemudian gunakan perusuh untuk menghapuskan semua penghalang.

16. Menyusup ke dalam pertubuhan rahsia Freemason dan gunakannya bagi keperluan Illuminati.


17. Kendalikan nilai penipuan secara sistematik, dengan menggunakan "slogan" secara lantang dan ungkapan dan taburkan janji hidup mewah kepada masyarakat walaupun semua itu palsu


18. Rancang dengan teliti untuk sesuatu resolusi, membahas halacara pertempuran jalanan, mana-mana yang perlu untuk menyegerakan penguasaan terhadap penduduk.

19. Gunakan agen sebagai penasihat di belakang tabir selepas perang dan gunakan diplomasi secara rahsia untuk mengawal keadaan.

20. Bangunkan monopoli berskala gergasi menuju ke arah penguasaan kerajaan dunia .

21. Gunakan cukai yang tinggi dan wujudkan persaingan yang tidak sihat untuk membawa kehancuran ekonomi dengan menguasai bahan mentah. Aturkan pergerakan para pekerja dan biayai pesaing mereka.


22. Membina kekuatan persenjataan melalui pasukan Polis dan Tentera untuk melindungi kepentingan kita.

23. Ahli dan pemimpin-pemimpin kerajaan sedunia (OWG) akan dilantik oleh para pengarah.

24. Menyusup ke semua kelas dan tahap masyarakat dan kerajaan untuk tujuan menipu, mempermain dan merosakkan golongan muda dengan mengajar teori dan prinsip-prinsip yang kita tahu adalah palsu.

25. Undang-undang Nasional dan Antarabangsa perlu digunakan untuk menghancurkan peradaban, memperhamba dan mengawal orang ramai.

8 ulasan:

  1. Semua ini akan terjadi sekiranya Pakatan Pembangkang menang PRU13. Melayu dan Islam akan rugi.

    BalasPadam
  2. lalu apakah sekarang dan selama 50 tahun lebih umno memerintah, melayu dan islam sangat untung???????

    jawab cik mat jawab

    BalasPadam
  3. salam,

    blog kami juga mmeperjuangkan tema yang sama iaitu sufi dan syahadah...silakan ziarah...

    sama2 kita laungkan syahadah...semoga ramai yang bakal sedar kepentingan syahadah sebagai benteng murtad...

    BalasPadam
  4. bangsa dan agama tak boleh nak naik sbb pemimpinnya lemah.. kalau kepala dah tak betul satu badan tak betul

    BalasPadam
  5. Ejen illuminati menyerap bukan sahaja dalam pakatan malahan dalam BN. BN menang atau Pakatan menang, tidak menjadi masalah.

    BalasPadam
  6. Ejen illuminati menyerap bukan sahaja dalam pakatan malahan dalam BN. BN menang atau Pakatan menang, tidak menjadi masalah.

    BalasPadam
  7. Salam,

    Berhijrahlah dari
    1. sistem kewangan fractional banking kuffar yang berasaskan matawang fiat riba yang bernilai hanya tisu tandas dan beralih kepada emas/perak
    2. sistem perundangan sekular kuffar yang tidak berasaskan kepada tauhid/ehsan/rahmatNya dan beralih kepada dalil-dalil kitabNya dan sunnah kekasihNya
    3. sistem pemerintahan demokrasi kuffar yang sangat bersangkutan dengan dua elemen kuffar di atas yang seterusnya bersangkutan dengan bank dunia dan pertubuhan bangsa bersatu sebagai khalifah ciptaan/toghut/dajjal beralih kepada Khalifah pilihanNya.

    Anony 3.28am

    BalasPadam
  8. Salam semua

    kita telah dirosakkan oleh tangan hitam yang bernama illuminati zionis ini. demokrasi ciptaan mereka dipaksakan kepada umat Islam tanpa disedari. melalui demokrasi inilah mereka caturkan kita seperti binatang ternak. sekarang kita muhasabah diri semula. jangan jadi ejen pemusnah kepada apa yang telah sedia rosak. sama kita baiki.

    BalasPadam