Selasa, 19 April 2011

The Dumb Blonde dalam penjara syaitan - mainan Dajjal

Bumb Blond  dalam Amarican Dream

Bangsa Amerika pula adalah haiwan ternakan paling jinak milik kaum penyembah syaitan. Mereka sangat berguna. Mereka adalah senang di'mindcontrol', rupa paras yang menarik dan boleh diharap. Kenapa saya katakan 'haiwan ternakan'. Kerana bila-bila masa sahaja mereka akan disembelih mengikut kehendak perancangan Illuminati penyembah Iblis seperti yang terjadi di dalam peristiwa 911.

Nyawa rakyat Yahudi lebih berharga dari nyawa rakyat Amerika yang menangis teresak-esak melambai-lambaikan tangan meminta pertolongan dari orang ramai yang hanya mampu memerhatikan mereka tertanam hidup-hidup selepas sisa bangunan WTC runtuh buat kali terakhir. Rakyat Yahudi? Mereka awal-awal lagi meninggalkan bangunan WTC selepas diberitahu ketika 'The Dumb Blonde' masih leka mengira keuntungan perniagaan dan saham dalam bangunan WTC. Sebab itu bangsa Amerika yang malang ini perlu diberitahu masalah SEBENAR mereka.Amat bertuahlah orang Amerika yang menemui cahaya Islam dan keluar dari bencana yang dasyat ini.

Penjara Besar 'Syaitan' yang mengurung mereka selama ini amat dasyat dan kejam. Askar Amerika adalah kambing-kambing paling malang di antara mereka, dipergunakan dengan kejam tanpa disedari mereka dan mati dengan sia-sia sahaja dalam peperangan yang mereka sendiri pun tidak faham. Bak kata Henry Kissinger "Military men are just DUMB STUPID ANIMALS to be used as pawns in foreign policy."

Bukan saya hendak mengatakan mereka adalah 'innocent' (tidak bersalah) dalam konflik dengan umat Islam, tetapi mereka sendiri adalah terlampau hina dan diperbodohkan hidup-hidup oleh 'The Hidden Hand'. Sebab itu dalam hadis akhir zaman ada menyebutkan pada akhir zaman nanti umat Islam akan bergabung dengan BANGSA ROM, dalam siri peperangan mereka.

Siapakah bangsa Rom pada hari ini? Tidak lain adalah bangsa Amerika-Eropah yang ketika itu mungkin sudah pulih dari 'Demam Besar' mereka. Namun yang salah tetap salah. Tuhan akan mengadili siapa yang benci akan agamanya di muka bumi ini. Di akhirat tiada alasan "aku diperbodohkan oleh Dajal" atau "aku pun tak tahu, aku kena mindcontrol". Dalam dunia yang penuh muslihat ini GUNAKAN OTAK ANDA. Maklumat semakin mudah didapati dan DI HUJUNG JARI ANDA. Anda bukan hidup di zaman Paleolitik. Fikir...fikir... Inilah KUNCINYA.

Jadi apakah penyelesaiannya dan apakah tindakan kita terhadap keganasan Israel ini?

Kita mungkin beralasan bahawa kita tidak mungkin berperang jihad dengan Israel.Pelikkan? Saudara kita dibunuh tetapi kita masih mencari-cari alasan dan sebab mengapa kita tidak dapat membantu mereka. Jika kita di zaman Khalifah Islam, kita mungkin akan segera menghantar tentera Islam menyerang Yahudi Israel itu serta-merta. SEBAB KITA HIDUP SECARA TERPECAH-BELAH BERDASARKAN GEOGRAFI DAN NEGARA.

Cara hidup sekular juga melemahkan lagi pemikiran dan semangat kita. Hasilnya kita duduk berdiam diri atau paling hebat menjerit mengepalkan tangan berdemonstrasi. Ada yang memboikot barangan Yahudi-Amerika. Ini cara yang mungkin sedikit sebanyak berhasil dan saya setuju dengannya. INGAT!DI AKHIRAT NANTI, SEMUA UMAT ISLAM AKAN DIPERTANGUNGJAWABKAN ATAS PENDERITAAN PALESTIN DAN TEMPAT SUCI KETIGA ISLAM.

Jika anda tidak dapat berjihad, buatlah sesuatu seperti menderma atau memboikot barangan Yahudi-Amerika. Ataupun panjatkanlah doa kepada Tuhan Yang Maha Belas Kasihan. Sebutlah nama-NYa yang Maha Agung dan katakan "Ya Tuhan Yang Maha Penyayang,Kasihanilah Mereka... Kasihanilah Mereka..." sekurang-kurangnya,ya... sekurang-kurangnya.Seperti kisah burung yang membawa titisan air untuk dijatuhkan ke dalam api besar yang marak membakar Nabi Ibrahim. Apabila burung itu ditanya berbaloikah usahanya itu, dia menjawab,

"Setidak-tidaknya, di akhirat kelak aku dapat berhujah di hadapan Allah bahawa aku turut membantu semampuku memadamkan api yang membakar Nabi-Nya"

Jadi bantulah semampu anda ,JANGAN BERPELUK TUBUH DENGAN SANTAI MENONTON TV DAN MEMBACA AKHBAR berisi kisah-kisah penderitaan Gaza tanpa sedikit simpati pun.Setelah membaca berita tentang kekejaman Israel, boleh pula membeli rokok Dunhill cap Israel buat menghantar wang membeli peluru untuk membunuh seorang kanak-kanak Islam Gaza.Ataupun berkepit-kepit dengan bukan mahram berjoget berdansa di disko-disko atau konsert.

Tunggulah jika Israel menghantar peluru berpandunya ke sini maka barulah sibuk hendak sembahyang dan terketar-ketar memegang AlQuran. Peluru Israel tidak mengenal sama ada anda Melayu Pas, Melayu Umno, Melayu Liberal, Melayu Sekular, Melayu Indon, Melayu Malaysia, Melayu Jawa, Melayu Kedah, Melayu Kaki Masjid/Surau tidak... tidak sama sekali.

Tepat perhitungan, tepat kiraan astrologi mereka, maka peperangan akan dilancarkan tanpa kompromi. Kita berada di akhir zaman.Sampai masa segala harta, kereta, rumah dan perempuan tidak berguna. Masing-masing akan menyelamatkan diri masing-masing. JIKA ANDA TIDAK DAPAT MEMBANTU MEREKA, MAKA BANTULAH DIRI SENDIRI sebelum bala Allah tiba ke atas anda. Dirikan solat lima waktu, bacalah AlQuran dan ingatlah Allah sentiasa. Itulah cara kita berjihad menyelamatkan diri kita. JIKA ALLAH MAHU, PADA SAAT INI SUDAH HANCUR ISRAEL ZIONIS LAKNAT ITU tetapi adakah kita tahan diuji? Tanya diri sendiri mengapa ini terjadi. Setiap seorang tidak akan terlepas. Allah Maha Bijaksana adalah amat rapi perhitungannya.

sumber: petikan artikel MFO

2 ulasan:

  1. Saya setuju dgn kata2 saudara,tak dpt bantu sekurang2nya hulurkan derma atau boikot barangan Israel.Tapi saya sedih dah kecewa apabila ada org Islam sendiri memperkecilkan usaha utk memboikot barangan ini.Ada yg berkata "Apalah sgt setakat boikot barang diorg tak heran" tapi mereka terlupa bagaimana kisah seekor burung yg hanya mampu mengangkut beberapa titisan air sanggup berusaha utk memadamkan api yg sedang marak,sepatutnya kita sebagai manusia berasa malu.

    BalasPadam
  2. Terima kasih saudara.

    Benar, kita lakukan sekadar mampu untuk membantu. Selainnya kita serahkan kepasa Allah swt.

    BalasPadam