Rabu, 18 Mei 2011

Tiada Harapan

BERPUTUS ASA LAH DENGAN DUNIA
Ramai yang tidak percaya Yakjuj dan Makjuj telah keluar. Masih menunggu hingga Nabi Isa as turun baru nak bersiap sedia melawan Yakjuj dan Makjuj. Dajjal juga telah pun tonjolkan diri melalui kuasanya walaupun jasadnya belum muncul.

Saya percaya ada khilaf hadis yang memberitahu hal berkenaan Yakjuj Makjuj hanya keluar selepas Dajjal dibunuh. Ramai mengatakan ia adalah israiliat. Ia bercanggah dengan lain-lain hadis mengenai Yakjuj dan Makjuj.


Apa yang berlaku sekarang amat jelas bangsa ganas tersebut ialah Zeo-Christ, berasal dari Eropah. Tunggu pula bangsa ganas lagi satu yang sedang memerhatikan sandiwara ini, Russia dan China. Yakjuj di Barat dan Makjuj di Timur. Berlansunglah huru hara dan kemusnahan hingga hari kiamat.

Dunia dah nak kiamat! Perhatikan sahaja Iran, tempat keluarnya manusia Dajjal, jangan ketinggalan pula! Tak lama lagi muncullah dia dan bakal dimahlotakan sebagai raja dunia.... Di mana Isfahan jika bukan di Iran? Knight Templars sedang aturkan persefahaman dan sekutukan Iran dengan USA. Untuk apa?

Masa berjalan begitu pantas. Kita kena bingkas untuk persiapan peperangan terakhir.  Tiada harapan lagi untuk kemenangan kecuali kembali kepada jalan yang Allah telah tetapkan kecuali jika anda sedang leka bermain dengan dunia yang penuh dusta ini. Lupakan politik kerana ia akan menghancurkan anda. Tidak percaya? Dusta semakin liar, fitnah bagaikan makanan ringan. Syak wasangka dan kata-mengata menjadi hiburan. Lihatlah nanti peristiwa 13 Mei akan berulang. Angka 13 adalah angka hantu bagi kaum Cina dan Kabbalis. Masih tunggu apa lagi? 2013 amat dekat. Kesalan adalah sesuatu yang menyiksa kalbu. Masih mahu berseronok lagi? Sebok nak kahwin 4. Apa lagi kerenah manusia Melayu ini?.

Yakjuj dan Makjuj sedang meratah daging manusia Islam di negara Arab  Syaitan dengan lahap meminum darah Arab dan sekarang ini bersiap merosakkan Melayu pula setelah porak perandakan Afghanistan dan Pakistan. Libya semakin tersepit antara hidup dan mati tidak ada siapa yang tolong. Negara Arab yang kelihatan kaya raya pula hanya berpeluk tubuh malah menyokong Libya diratah. Dia tak tahukah nasibnya juga akan jadi seperti itu satu masa nanti.

Semua pemimpin Islam akan dibunuh dan dimamah macam kuaci. Saddam, dan kini Ghadafi, esok entah siapa pula... Assad? dan lain-lain juga akan mati atas sebab yang dicipta. Israel tersenyum riang melihat gelagat Arab berbunuh sesama sendiri atas alasan yang sangat lemah... DEMOKRASI!

Siapa cipta demokrasi? Adakah Iraq aman selepas tidur dalam kandang babi demokrasi?

Oooo I See ...OIC. tinggal nama sahaja. Islam hanya jadi bahan ketawa kuffar. Tidak merasa malu. Apakan daya semuanya tidak sedar apa yang sebenarnya sedang diatur oleh Yakjuj dan Makjuj ini. Mereka juga tidak pernah ambil peduli siapakah Yakjuj dan Makjuj tersebut kerana gila kuasa dan harta.

Melayu akan selamat sampai kiamat? Tidak!!! Hanya masa sahaja menentukan Malaysia dan Indonesia sedang menanti giliran untuk diratah. Percayalah!

Umat Islam sudah tiada harapan lagi untuk terus hidup harmoni, jadi selamatkanlah diri anda dan keluarga supaya tidak termasuk di kalangan orang yang rugi.

1 ulasan:

  1. Betul tu yakjud dan makjud dah lama muncul zionist yg berpangkalan di Eropah adalah yakjud dam makjud,tembok yg didirikan oleh Iskandar Zulkarnain telah lama runtuh sejak zaman para sahabat lagi.Cuma diorg keluar berperingkat2.Mungkin ada yg berpendapat yakjud makjud ini bukan manusia sebab tu masih berangan2 lagi.Kalu nak tahu lebih lanjut tentang dajjal dan yakjud makjud sila layari

    http://www.youtube.com/watch?v=4Gottai5GxU&playnext=1&list=PL8FEA46C26C32CFEA

    BalasPadam